Monday, August 28, 2006

bahagia

saya bahagia hari ni..

terima kasih sayang kerana memberikan kebahagiaan yang tak terhingga pada hari ini. walaupun kita jauh, tapi saya rasa bahagia sangat.

semalam, saya kira, saya dah bagai tak bernyawa.. doa saya padaNya agar saya dapat semula cinta saya, dapat semula hati awak.. saya merayu, saya bernazar.. Alhamdullilah. betapa besar nikmat Allah.

walau hari ini saya telah tunaikan nazar saya, walau penat sangat pulang dari kerja, tapi demi dapat berhubung dengan awak, hilang segala penat, mengantuk saya. awaklah buah hati saya, yang saya mahu disisi saya, didunia dan diakhirat..

antara kita, doa penyambung kasih sayang ini, terima kasih Ya Allah kerana membantu kami. cinta kita pada Allah yang satu, Tuhan yang Maha berkuasa keatas sesuatu yang dikehendakinya, yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang.. yang mendengar segala rintihan hambaNya.. Ya Allah.. hanya padamu tempat ku mengadu. Hidupkan kami dalam keimanan, dan matikanlah kami dalam keadaan yang beriman. Amin, Ya Rabbal Alamin.

terima kasih Ya Allah...
dan juga terima kasih sayang kita
hari ini saya benar2 bahagia.

No comments: