Sunday, March 25, 2007

borak sebelum beradu

sayang,
saya takkan ada yg lain
hanya awak saja

coz i need u di dunia dan di akhirat.

.......................................

eh, apa ni?
bukan ke saya yang sayang awk & takkan ada yang lain?
menngader tawwwww. . . .

sabar le. kita lom habis tulis lg ni.
syang ni ngader la.
k, selamat malam.
muach muach!!!

--------------------------------------
sayang,
saya nak jumpa dan bersama dgn awak sampai bila2!
tanpa awak...
saya tak tau camner nak hidup dah

...................................

tak tau camner bagus.
ikut saya jek.
beres.

...................................

syg,
pilih saya tau kt atas sana..

..................................

atas bawah saya pilih awk jek sorang.
jangan khuatir. saya dah bulatkan tekad.
pilih awak dunia akhirat.

..................................

jgn ada yg lain k
saya tak kuat

...................................

ok sayang.
hanya awak sorang bertakhta di hati ni.

dah, saya dah ngantuk nih. .
mata dah tepejam sebelah.. .ahaks

....................................

syg budak nom 1 ngader

...................................

11 comments:

Anonymous said...

kiutnyeeeeeeeeeee..huuhuhuh :)

Anonymous said...

Siti Nurhaliza memang best !!

Anonymous said...

heheh.. best seh.. sweet2.. "syg..sok subuh kita semayang jemaah sama2.." :)

Anonymous said...

lama tak update, korang duaroang dah clash ker?

Anonymous said...

Hai.. Salam kenal, numpang lewat ya, lagi ikutan kontes ne, hadiahnya $500 lho.

Great Article Surrender said...

Hai. Beautiful work. Write frequently and be beloved of others.Thanks.

Great Article Resignation said...

I like your post. Wordless comment. Thanks.

hadiah said...

Dah lama blog ni tak update. Rindukan saja.

World Book Symbol said...

Useful article. Will be beneficial for others. Thanks.

My World Bookmarking said...

Nice work. Deserving of appreciation. Thanks.

World Book Message said...

Good job. Everybody make post related comments. Thanks.