Friday, March 16, 2007

disana.. disini..

lama tak datang sini. sampai username and password pun dah lupa. login sampai seribu kali baru dapat. masing2 busy sangat dengan kerja, saya disini awak disana. kita masing2 sibuk dgn kerjaya, sehingga tak sempat nak jaga diri sendiri.

sayang..
saya nak ucapkan banyak2 terima kasih pada awak, sebab sudi bagi sokongan pada saya walaupun dari jauh. dan juga sebab sudi tolong saya bila saja saya memerlukan walau penat/ busy bagaimanapun awak disana..

sayang,
saya juga menghargai segala susah payah yang awak taburkan, umpamanya, bersedia utk online dgn saya setiap masa walaupun semasa di tempat kerja. tq syg.. awak saja yang saya ada dlm hidup ini. dan saya akan berusaha dgn cara apasaja utk bersama dgn awak keakhirnya, walau apa saja rintangan yang dtg. itu janji saya dgn diri ini, dan doa saya padaNYA.

hmm.. awak sedang log in ke blog ni.. saya kasi chance awak tulis pulak.. bunyi macam kita dekat, walau sebenarnya kita berada beribu2 batu diantara satu sama lain.

hanya awak dlm hati ini..

2 comments:

World Wide Place Holder said...

Nice work. I appreciate it. Looking for such useful future works. Thanks.

Universal Place Holder said...

Good post. Keep going and be useful for others. Thanks.