Sunday, September 10, 2006

hey sayang~

sayang.. mana awak pegi?
lama saya cari awak.
saya panggil panggil nama awak.
awak jgn buat saya macam ni lagi tau!
tinggalkan saya cam tu je..
lenkali bawa saya bersama
saya nak ikut mana je awak pegi
akhirnya saya jumpa awak balik
syukur Alhamdulillah
Tuhan dgr jua doa saya..
Awak kebahagiaan saya
saya tak mampu hidup tanpa awak
jgn pergi dari diri ini ye
jgn letak hati saya jauh sangat
biar kita bersama macam masa baru jumpa dulu
saya sakit kalau awak tak ada
pandangan saya kelabu kalau awak hilang
awak cahaya saya
awak penawar saya
semuanya adalah awak
pegang saya kuat2 jgn lepaskan k
saya nak jalan sama2 dgn awak
jauh pun tak pe saya tetap nak ikut
janji jgn pergi tanpa saya tau
janji k sayang?
sayang awak sangat~

8 comments:

Anonymous said...

selalu konpius bila baca blog ni.. sebab posted under 1 identity...harap kamu semua bahagia :)

Hadiah Iskandar said...

gnikraf jangan konfius2 k?... the idea of this blog is like a melting pot where all (i mean me, my mom and my dad) can participate as and when they like... they have to be away most of the time, and as such, the only medium apart from the expensive landline calls or sms is through the net...(pssst: just for your info - they have a rough time lately, but words..and sometimes touch, can be thier best medicine..) (",)

Anonymous said...

maybe boleh create diff2 login..so bila post tau le sapa yg tukang postnya..ehhe :D

Hadiah Iskandar said...

tak payah diff login. . .if you look closely, you can see the different style of posting. . ada yg kaler2, ada yg guna only small letterings, ada yg guna Capital letter. . hehe. .:)..by theway, what is your blog?..maybe i can visit sometimes. .

Anonymous said...

oh..tak perati sgt. dah stop blog since last 2-3mth, malas. start bloging in 2003 when blog still a new thing to malaysian :)

Anonymous said...

nampaknya website kat angelfire tu dah kena ban..mp3 kot..try host kat http://multiply.com :)

Hadiah Iskandar said...

ic. . gnikraf ni kira veteran lah yek?..(gurau je..)..i mean dlm dunia IT. . by theway, thanks for the info pasal angelfire tu. . mummy alwys tnya, and daddy pulak konon mcm arif IT?..hehe. .:)

Anonymous said...

veteran? koh koh koh..hehhehee.. boleh le... :D