Friday, September 22, 2006

mlm Ramadhan pertama

saya sedih sangat, saya nak sangat malam Terawih pertama solat dgn awak.
hari ini saya solat lagi sorang2 macam thn sebelumnya.
tiba2 saya menangis.
mlm ni saya duduk seorang dirumah.
saya tahu awak penat, dan kita baru berjumpa, tapi dihari yang mulia ini, saya ingin kita bersama, mkn sahur bersama.
bukan rezeki kita lagi.. insyaAllah thn hadapan.

Ya Allah, sedihnya hatiku ini. tinggal jauh dari yang tersayang. Kau percepatkanlah untuk bersama. Kau permudahkanlah laluan kami Ya Allah.

Selamat menyambut Ramadhan sayangku. Jangan lupa solat Terawih tiap2 mlm.. kita buat sama2 walau kita berjauhan. dan bangun sahur ok? moga amalan kita diterima olehNya. Amin.

2 comments:

Anonymous said...

hadiah & family, selamat menyambut ramadhan & selamat berpuasa :)

Hadiah Iskandar said...

thnks. :)