Sunday, April 16, 2006

hadiah sayang..

hadiah sayang..

mummy masih mengharap dapat bertemu denganmu. walaupun nampaknya hati mummy berbelah bahagi dengan kekandamu, anakanda mummy yang telah mummy lahirkan.

hadiah jangan kecil hati ya.. bila hati ni dah tenang, mummy harap, mummy akan cepat2 dapat melihat sayang mummy yang sorang ni. pandai betul hadiah menjaga mummy dan daddy. hadiah boleh rasa apa yang kami rasakan dikala ini, walaupun hadiah masih belum ada disini..

hadiah sayang..

hadiah jaga diri baik2 disana. jangan nakal2 ya.. kalau main main dengan kawan2, mesti berehat banyak banyak supaya tak jadi macam mummy dan daddy. asyik kerja tak kira masa, bila sakit.. kena tanggung sendiri.

insyaAllah, jika diizinkan olehNya.. hadiah berada disini.. mummy dan daddy harap, hadiah selalu akan berada disisi kami.. biarpun kami dah tak mampu melihat dan mendengar. biarpun kami dah bongkok tiga tak boleh berjalan.. moga anak mummy yang tersayang ni sentiasa ingat pada kami.. buah hati kami yang amat kami sayang.. tanda ikatan kasih sayang yang telah kami semai sejak kami mula mengenali.. hingga kesaat ini..

No comments: